Jesienna okazja: 30% zniżki na cały sklep – kończy się dziś o 23:59Ekskluzywne style – przecenione tylko na krótki czas.
Twoja satysfakcja się liczy: 90 dni na zwrot lub wymianę.★ ★ ★ ★ ★ Ponad 94.200 zadowolonych klientów
Translation missing: pl.cart.general.title
Translation missing: pl.cart.general.empty

Ogólne warunki handlowe

Ogólne Warunki Handlowe – Masé Collectivé

Wersja 0.1
Ostatnia aktualizacja: 15 września 2025

Artykuł 1 – Definicje

W niniejszych Ogólnych Warunkach Handlowych stosuje się następujące definicje:

Okres odstąpienia: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.

Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej i zawiera z Masé Collectivé umowę zawieraną na odległość.

Dzień: dzień kalendarzowy.

Umowa długoterminowa: umowa zawierana na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, w której obowiązek dostawy i/lub zakupu jest rozłożony w czasie.

Trwały nośnik: każdy nośnik, który umożliwia konsumentowi lub Masé Collectivé przechowywanie informacji skierowanych do niego w sposób umożliwiający ich późniejsze odtworzenie i niezmienione wykorzystanie.

Prawo odstąpienia: możliwość konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w okresie odstąpienia.

Masé Collectivé: osoba prawna oferująca produkty i/lub usługi na odległość konsumentom.

Umowa zawierana na odległość: umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży produktów i/lub usług na odległość, w której do chwili zawarcia umowy wykorzystuje się wyłącznie jedno lub więcej środków porozumiewania się na odległość.

Ogólne warunki handlowe: niniejsze Ogólne Warunki Handlowe Masé Collectivé.


Artykuł 2 – Tożsamość

Masé Collectivé
E-mail: info@mase-collective.pl

NIP UE: NL003991282B60


Artykuł 3 – Zakres obowiązywania

Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe mają zastosowanie do każdej oferty Masé Collectivé oraz do każdej umowy zawieranej na odległość pomiędzy Masé Collectivé a konsumentem.

Przed zawarciem umowy zawieranej na odległość konsument otrzymuje tekst niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych. Jeśli nie jest to możliwe, zostanie wskazane, gdzie warunki można przejrzeć, oraz że na życzenie zostaną one bezpłatnie przesłane.


Artykuł 4 – Oferta

Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub jest uzależniona od określonych warunków, zostanie to jasno wskazane.

Oferta nie jest wiążąca. Masé Collectivé zastrzega sobie prawo do jej zmiany lub dostosowania.

Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług.


Artykuł 5 – Umowa

Umowa zostaje zawarta w momencie, gdy konsument akceptuje ofertę i spełnia określone warunki.
W przypadku akceptacji elektronicznej Masé Collectivé niezwłocznie potwierdza drogą elektroniczną otrzymanie zamówienia.
Masé Collectivé zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zdolności płatniczej konsumenta i do odrzucenia zamówień w uzasadnionych przypadkach.


Artykuł 6 – Prawo odstąpienia

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 90 dni od otrzymania produktu.
Odstąpienie musi zostać zgłoszone w tym okresie drogą mailową na adres: info@mase-collective.pl.
Po zgłoszeniu odstąpienia konsument ma kolejne 14 dni na odesłanie produktu.


Artykuł 7 – Koszty i proces zwrotu

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia konsument ponosi koszty zwrotu (8–12 €).
Zwroty muszą zawsze być wysyłane z Track & Trace, ponieważ Masé Collectivé nie ponosi odpowiedzialności za utracone paczki.
W przypadku uszkodzonych produktów konsument musi w ciągu 48 godzin przesłać zdjęcia lub filmy. Po potwierdzeniu oferowana jest wymiana lub zwrot pieniędzy.
W przypadku zwrotu z powodu braku zainteresowania Masé Collectivé najpierw spróbuje znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Adres zwrotny:
Imię i nazwisko: Junny Yu
Adres: No. 213 Taikang Middle Road, Yinzhou District, Ningbo City, Zhejiang Province
Miasto: Ningbo City
Prowincja: Zhejiang Province
Kraj: Chiny
Kod pocztowy: 315100
Telefon: +86 13605881797

Zwroty są realizowane w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.


Artykuł 8 – Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia nie dotyczy:

  • produktów wykonanych na zamówienie,

  • towarów łatwo psujących się,

  • produktów higienicznych z otwartym opakowaniem.


Artykuł 9 – Ceny

Ceny nie ulegają zmianie w okresie obowiązywania oferty, chyba że nastąpią zmiany w podatku VAT.


Artykuł 10 – Gwarancja i reklamacje

Produkty muszą być zgodne z umową, specyfikacją oraz odpowiednią użytecznością.
Wady należy zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania.
Reklamacje muszą być zgłoszone w ciągu 7 dni od wykrycia i są rozpatrywane w ciągu 14 dni.


Artykuł 11 – Dostawa i realizacja

Masé Collectivé realizuje zamówienia z najwyższą starannością.
Dostawa odbywa się na adres podany przez konsumenta.
Średni czas dostawy wynosi 6–12 dni roboczych.
W przypadku opóźnień konsument zostanie poinformowany w ciągu 30 dni i ma prawo anulować umowę.


Artykuł 12 – Płatność

Płatność musi zostać dokonana w ciągu 7 dni roboczych, chyba że uzgodniono inaczej.


Artykuł 13 – Spory

Umowy między Masé Collectivé a konsumentem podlegają wyłącznie prawu niderlandzkiemu, nawet jeśli konsument ma miejsce zamieszkania za granicą.

Ogólne warunki handlowe