Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zamówienie & Dostawa
Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?
Średni czas dostawy wynosi 6–12 dni roboczych.
Przewidywany czas dostawy został przekroczony i nie otrzymałam zamówienia. Co powinnam zrobić?
Jeśli nie otrzymałaś zamówienia trzy dni po przewidywanej dacie dostawy, skontaktuj się z nami pod adresem: info@mase-collective.pl. Natychmiast sprawdzimy sprawę.
Brakuje mi kilku produktów w zamówieniu. Dlaczego?
Ponieważ współpracujemy z kilkoma dostawcami, niektóre produkty mogą być wysyłane osobno. Brakujące produkty zazwyczaj docierają w ciągu 2–3 dni. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania.
Ile kosztuje wysyłka?
Oferujemy bezpłatną wysyłkę standardową dla wszystkich zamówień. Jeśli paczka zostanie zwrócona z powodu błędnego lub niekompletnego adresu, koszt ponownej wysyłki wynosi 8–12 €.
Wymiana & Zwrot
Otrzymałam uszkodzony produkt. Co powinnam zrobić?
Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas dostawy i nie nadaje się do użytku, wyślij nam zdjęcia lub filmy w ciągu 48 godzin. Skontaktuj się z nami pod adresem info@mase-collective.pl, a po weryfikacji zajmiemy się wymianą lub zwrotem pieniędzy.
Nie jestem zadowolona z zamówienia. Czy mogę je zwrócić?
Tak, możesz zwrócić zamówienie w ciągu 90 dni od jego otrzymania. Ze względu na wysokie koszty zwrotu spróbujemy najpierw znaleźć wspólne rozwiązanie. Jeśli to się nie uda, oczywiście możesz odesłać towar.
Jak mogę zwrócić produkt?
-
Skontaktuj się z nami pod adresem info@mase-collective.pl, podając numer zamówienia i powód zwrotu.
-
Wyślij paczkę z Track & Trace na wskazany przez nas adres zwrotny. Koszty wysyłki (8–12 €) ponosi nadawca.
-
Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu w nienaruszonym stanie.
Adres zwrotny:
Name: Junny Yu
Adresse: No. 213 Taikang Middle Road, Yinzhou District, Ningbo City, Zhejiang Province
Miasto: Ningbo City
Prowincja: Zhejiang Province
Kraj: Chiny
Kod pocztowy: 315100
Telefon: +86 13605881797
Ważne informacje:
-
Zwracane produkty muszą być w oryginalnym stanie, z metkami i etykietami.
-
Produkt nie może nosić śladów użytkowania, aby kwalifikował się do zwrotu pieniędzy.
-
Track & Trace jest obowiązkowe, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki.
Śledzenie przesyłki (Track & Trace)
Gdzie znajdę mój kod Track & Trace?
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z kodem Track & Trace.
Kod Track & Trace nie wyświetla informacji. Dlaczego?
Śledzenie przesyłki jest dostępne dopiero po przetworzeniu paczki przez firmę kurierską. Aktualizacja statusu może chwilę potrwać.